Yogaopleiding in India - Reisverslagen van Tessa Grondsma - WaarBenJij.nu Yogaopleiding in India - Reisverslagen van Tessa Grondsma - WaarBenJij.nu

Yogaopleiding in India

Ik ga naar India! Een intensieve yoga opleiding doen van een maand bij trimuthi yoga: http://www.trimurtiyoga.com/

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2016

GRATUADED! And.... Im flying to THAILAND! :D

18 December 2015

Inspiration

13 December 2015

My life in India! ☺

27 November 2015

Yoga bootcamp!

24 November 2015

Van Frankrijk naar India!
Tessa

Van werken in Frankrijk, Turkije, Griekenland, Italie, 2x Fuerteventura en afgelopen zomer weer in Frankrijk als fitness instructeur is het nu even tijd voor iets anders, iets buiten Europa! Nadat ik vorig jaar ben afgestudeerd aan de opleiding Sport, Gezondheid en Management heb ik mijn huis in Groningen opgezegd, klaar om lekker veel buitenland avonturen te beleven. Vervolgens heb ik 4 maanden in Frankrijk gezeten, wat echt fantastisch was! En mijn volgende avontuur staat alweer voor de deur: India!!!!!!!! Ik ga een intensieve yoga opleiding doen van een maand in Goa. Iedere dag 6 uur uit bed.... Ik ben heeel benieuwd :)

Actief sinds 16 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2566

Voorgaande reizen:

16 November 2015 - 31 December 2015

Yogaopleiding in India

Landen bezocht: