Inspiration - Reisverslag uit Pololem, India van Tessa Grondsma - WaarBenJij.nu Inspiration - Reisverslag uit Pololem, India van Tessa Grondsma - WaarBenJij.nu

Inspiration

Blijf op de hoogte en volg Tessa

18 December 2015 | India, Pololem

Wauw! Im in the last yoga week! It went so quickly on one side and on the other side it feels like Ive been here forever! The people here really feel like family and got so much inspiration from all the different people.
The 3th week was challenging for my mind as we had a lot of quiet classes. I wanted to move more!!! but I feel that it's good for me that ive gone trough this even if it frustrated me. And... Im still alive and happy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Van werken in Frankrijk, Turkije, Griekenland, Italie, 2x Fuerteventura en afgelopen zomer weer in Frankrijk als fitness instructeur is het nu even tijd voor iets anders, iets buiten Europa! Nadat ik vorig jaar ben afgestudeerd aan de opleiding Sport, Gezondheid en Management heb ik mijn huis in Groningen opgezegd, klaar om lekker veel buitenland avonturen te beleven. Vervolgens heb ik 4 maanden in Frankrijk gezeten, wat echt fantastisch was! En mijn volgende avontuur staat alweer voor de deur: India!!!!!!!! Ik ga een intensieve yoga opleiding doen van een maand in Goa. Iedere dag 6 uur uit bed.... Ik ben heeel benieuwd :)

Actief sinds 16 Nov. 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 2559

Voorgaande reizen:

16 November 2015 - 31 December 2015

Yogaopleiding in India

Landen bezocht: